.

Sunday, December 11, 2011

ten-sion

okeyh. tetibe dapat idea nak wat post ni sebab tadi aku terbaca kat blog somebody. dia trigger aku utk wat post ni gamaknye.ahahaha =.= gelak x ikhlas ni namanya. so aku ada la wat survey sikit and ini adalah list2 benda yang buat kami ten-sion...
entry adalah ingatan untuk di luar sana serta diri sendiri jugak. kadang2 kita x sedar apa yang kita buat so sebagai langkah berjaga-jg better aku create entry ni...


- bukak fb jer kluar ayat yang...xtau nk describe mcm mana. i love you la syg. i lap u too.... hari ni saya keluar dengan bf saya.... saya buat bf saya marah.mcm mana nie.... saya syg A tapi saya mahu B, but at the same time C mintak kapel n D dh start nk usha saya.... tolonglh weyhhh....kami warga2 FB xnak TAHU..XNAK XNAK.....pham x..aku tengok umor korang bru 14, 15 tahun...ada tu 12 thn...adushhh...dik akak dh bnyk makan gram bab2 cintan ni. so satu nasihat.... xpyh kapel time sekolah! kalau suka biar suka. xyah gedik nak kapel.. padah nyer nanty korunk tau la...

- piss off dengan orang yang susah nak keluarkan ungkapan 'terima kasih' 'thank you' 'kamsahamida'. tolongla hormat orang yg dh tolong korang. x mintak duit pon. mintak perkataan tu jer. susah ea nak sebut. anda membebel ngan laki 24 of 7 boleh je.

- bragging - tau la kami2 ni xdk benda tu, but then tolong la hormat.. cair dah taik telinga dengar anda brag pasal mcm2 benda. yelah kami x sesempurna anda

- reporter - cukupla kami tengok berita jam 8 tu... x payah la anda nak cerita lagi. ada benda perlu di cerita and ada benda x perlu dicerita. ko jumpa plastik sampah tepi jalan pon cerita nya panjang cam citer hindustan. errrr =.=. kami nak study. nak exam ...studyyyy???....
- muka anda kalau boleh nak ketat lagi. kami2 tengok pon rasa menyampah. mungkin bagi anda, itu comel. tapi kami mintak sangat2, tolong la senyum. kami tension tgk muka ketat anda tu. senyum ea...

- jadual semester depan memang **** la kan. xkan la hari2 kelas pukul 8 and tgh hari dh hbs. ptg2 memang nk soh kami berdengkur dan mmbesarkan apa2 yang ptut..n than ada subject yg x boleh nak masukkn. sebab sape2 yg in charge benda ni memang dh hilang akal.

- dapat lecturer yg straigh sgt2 bab markah... puan/tuan harap dpt banyakkn markah kami ni. =.= tolonglaaaaa... ni antra hidup dan mati. aisehhh...

- tension nak dapatkan Canon 1100D..no matter what.tp duet x cukup la.huhuhu..hape la naseb kannn..

- piss off lg skali dengan orang yg dh guna toilet x reti2 nak bersihkan. fine la.anda pandai pam, but then sometime mesti ada tertinggal sisa2 tu kan. x reti2 ke nak tengok balik dlm mangkuk toilet tu. dah satu kerja aku nak menyental. aku dok umah tu memang kerja nak menyental mangkuk tandas je kan...benda ni jadik dlm minggu ni. baran betul aku!!

- kejap cite pasal laki ni, kejap pasal laki tu. weyh,shhhhhh..... u talk too much okay. fine anda lawa, anda cute anda comel. semua laki suka kat anda... tapi kami  xnak tau sebab kami  x cerita pasal laki kat anda, so anda x payah citer pasal laki kat kami. so please. stop.just stoppp. boleh nak cter tp jangan selalu sangat ea. telinga dah pedih. lainla kalau laki tu pakwe anda. kami x kisah. 

- lastly...kami tau anda cute but jgn act macam cute2 tu boleh x. wat suara budak kecik, ambik gmbr buat muka budak kecik. lentikkn badan cam galah....mulut cm itik, kenyit2 mata.. asal x buat muka cam ba alif ba ya jer... urghhhhh.. i can't stand this people.why why whyyyy ~ ~ ~ cukupla sekadar senyum and buat peace. kan comel.. in case nk jgk gmbr2 cm comel tu ambik la tp private kan utk diri sendiri. kan bagus gitu. x la aku mengutuk ko.. haishhh..bertambah dosa aku lagi ni... dem dem dem =.=


maybe some of you setuju la kan dengan point2 ni. tolong sape2 nak tambah sila lah tambah..nanti aku edit aku masuk sekali dalam nie. pada yang terasa mari la kita muhasabah diri. sebab aku sendiri pon pernah wat antara perangai2 kat atas ni and aku try ubah diri nie. so Alhamdulillah...berkat teguran dan sindiran aku dapat ubah... sama2 la kita beringat dan selamat beramal...




2 comments: